terça-feira, 13 de março de 2007

Onírico I

Este é o primeiro dos sonhos que hoje decidim anotar nada mais acordar pola manhã.

Resulta que numha espécie de festa, o Chisco me regalou umha camiseta translúcida que tinha duas aberturas em forma de olhal de botom em sentido horizontal à altura das mamilas. A camiseta vinha numha bolsa de plástico transparente, que era grande demais para umha camiseta mas que seria ideal para ir à piscina. Despois, resulta que eu trabalhava (o primeiro dia) numha tenda de roupa, e ao final da jornada o patrom pagava-me os 60 e pico euros, mas dava-me um bilhete de 5 libras británicas. Entom eu digo-lhe que, aproveitando que estou num banco, que mas cambie por euros. E o tipo saca-me umha bandeja com uns petiscos, que eram quadrados de tofu frixidos. Mui bom, mas nom me cambiava as 5 libras...

E aí acordei...

Sem comentários: