sexta-feira, 21 de dezembro de 2007

bb

Venho pensando polo caminho que quando chegue a casa me vou lembrar de escrever tal ou qual genialidade no blog (genialidade para mim nesse momento, borracho como venho), e quando chego a casa nem sequer me lembro de que me tinha que lembrar de algo, mas quando finalmente me lembro de que me tinha que lembrar de algo nom consigo lembrar-me d que me tinha que lembrar e claro, entom começo a escrever isto por ver se me lembro disso que queria escrever, mas nom me dá vindo e já tenho muito sono assi que vou lamber outra culherada de doce de leite, lavar os dentes e meter-me em cama, a ver em que cama me meto. Estou mui borracho como para escrever isto sem faltas, é certo, fixem trampa, fum-no corregindo.

Jä me estou lembrando (a partir daqui nom voiu coorrregir mais) do que aera que auqriía contar. Que quando estás borracho (bom esta palavra corregim-na porque se nom nom se ia entender o que quero dizer) pois isso, quando estás borracho, mas nom borracho de todo, ou seja, que estás bastante borracho, mas nom estás tam borracho como para nom perceberes que todas as chorradas que dis por estares tam borracho tlvez nom lhe pareçam tam chorradas aos outros, porque (e eis a vantagem de emborrachar-se em grupo por aí) porque os outros também estám borrachos, como tu, e nom se vam enterara do que lhes digas, e se se enteram, nom se vam lembrar ao dia seginte. Nom sei se é qu nom estou suficientmente sóbrio ou sufientemente borracho.

Ainda assi, seguramente algumha marca lhes faraá Ao dia seguinte talvez nom se lembram, mas seguro que isso tem um efecto invsiível no seu subconsciente e umha mvez tras outra e mais outra , muitas repetidas, ainda que nom se lembrem, cacabam por condicionar essa pessoas, e ainda que nom saibam por que acabaraás por cair-lhes mal, e todo por nom calar a boca quando estás borracho, ainda que mal de muitos consuelo hazme la cena.

Sem comentários: