domingo, 15 de julho de 2007

xinelo na Wikipedia

Hoje, à procura de referências da Academia das Ciências de Lisboa à AGAL, fum dar por acaso numha página de discussom das normas da Wikipedia, e comecei a ler umha contribuiçom que falava de mudar umha norma por ser parcial e inexacta. Pareceu-me que a contribuiçom estava mui bem escrita e argumentada :D Figem umha leitura meio diagonal mas ao chegar ao final reparei em que estava assinada por xinelo! Mas se está escrita por mim! E nom me lembrava de ter escrito aquilo todo... foi quando me registrei na Galipédia. Que cousas!

Pareceu-me curioso lembrar a maneira de escrever em galego que tinha eu hai dous anos.

Nunca me metim muito no funcionamento da Wikipedia, apesar de ter feito contribuiçons de vez em quando. Ou seja, que nunca seguim até o final na minha reivindicaçom, tampouco era tam importante, mas mesmo tivem duas adesons! ;)

Sem comentários: